Funkcjonowanie biura 26-30.09.2025
2025.09.22
Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że w terminie od 26.09.2025 do 30.09.2025 biuro będzie nieczynne.
tel. 516 488 998
2025.09.22
Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że w terminie od 26.09.2025 do 30.09.2025 biuro będzie nieczynne.
Uprzejmie informujemy, że zmianie uległa data otwarcia MBOK w Świerklanach. Zapraszamy do Mobilnego Biura Projektu w czwartek 25.09.2025 wyjątkowo do pokoju 1.14 w godzinach 8:00-14:00.
2025.08.29
Uprzejmie informujemy, że zmianie uległy godziny otwarcia BOK w Rybniku. W dniu 30.08.2025 (sobota) biuro będzie czynne w godzinach 8:00-14:00.
2025.08.21
Uprzejmie informujemy, że Biuro Obsługi Klienta oraz Biuro Projektu w Rybniku w dniu jutrzejszym (22.08.2025) będzie nieczynne. Zapraszamy do Mobilnego Biura Obsługi Klienta w Świerklanach w godzinach 8:00-14:00.
2025.07.18
Uprzejmie informujemy, że Biuro Obsługi Klienta w Rybniku w dniu dzisiejszym (18.07.2025) będzie czynne do godziny 14:00.
2025.06.17
Szanowni Państwo, pragniemy poinformować Państwa o zmianach w funkcjonowaniu naszego biura w tym tygodniu. Biuro Obsługi Klienta w Rybniku: 19.06.2025 – biuro nieczynne – święto 20.06.2025 – biuro nieczynne Zmiany w terminach składania dokumentów – ze względu na zamknięcie biur, termin składania wszelkich dokumentów zostaje wydłużony o dni zamknięcia.
2025.06.13
Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że Biuro Obsługi Klienta w Rybniku w dniu 13.06.2025 (piątek) jest nieczynne z przyczyn niezależnych od Operatora.
2025.06.04
Uprzejmie informujemy, że Biuro Obsługi Klienta w Rybniku będzie nieczynne w piątek (06.06.2025). Tego dnia zapraszamy do Mobilnego Biura Obsługi Klienta w Świerklanach.
Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że Biuro Obsługi Klienta w Rybniku w dniu 05.06.2025 (czwartek) będzie czynne w godzinach 08:00-14:00.
2025.04.29
Szanowni Państwo, W związku ze zbliżającymi się długim weekendem majowym, pragniemy poinformować Państwa o zmianach w funkcjonowaniu naszego Biura Obsługi Klienta. Mamy nadzieję, że poniższe informacje pozwolą zaplanować wizyty i kontakt z nami w najbliższym czasie. Biuro Obsługi Klienta Rybnik będzie nieczynne w dniu 02.05.2025. Zmiany w terminach składania dokumentów – ze względu na zamknięcie […]
2025.04.23
Z przyjemnością informujemy, że 28 kwietnia 2025 rozpocznie się nabór na usługi rozwojowe typu: szkolenie/walidacja/certyfikacja do projektu „Subregionalne Centrum Kompetencji – kształcenie osób dorosłych (PSF) w subregionie zachodnim”. Fiszka, którą należy uzupełnić elektronicznie, jest udostępniona na stronie Lidera projektu. Żeby uzupełnić i wysłać fiszkę, kliknij TUTAJ. Regulamin naboru oraz fiszka zgłoszeniowa do wglądu, znajdują się […]
2025.04.14
Uprzejmie informujemy, że w dniu 18.04.2025 (piątek), Biuro Obsługi Klienta w Rybniku będzie nieczynne. Zapraszamy do Mobilnego Biura Obsługi Klienta w Świerklanach.
2025.04.03
Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że w związku z zakończeniem naboru na usługi rozwojowe typu szkolenia/walidacja/certyfikacja, publikujemy podstawową listę rankingową. Podstawowa lista rankingowa 24-28.03.2025 Osoby, które zakwalifikowały się do naboru, mają 7 dni roboczych (licząc od dnia następnego po opublikowaniu listy rankingowej) na dostarczenie dokumentów. Za dzień skutecznego doręczenia dokumentów zgłoszeniowych do operatora uznaje się dzień […]
2025.03.24
Z przyjemnością informujemy, że 24 marca 2025 rozpoczął się nabór na usługi rozwojowe typu: szkolenie/walidacja/certyfikacja do projektu „Subregionalne Centrum Kompetencji – kształcenie osób dorosłych (PSF) w subregionie zachodnim”. Fiszka, którą należy uzupełnić elektronicznie, jest udostępniona na stronie Lidera projektu. Żeby uzupełnić i wysłać fiszkę, kliknij TUTAJ. Regulamin naboru oraz fiszka zgłoszeniowa do wglądu, znajdują się […]
2025.02.26
Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że w związku z zakończeniem naboru na usługi rozwojowe typu szkolenia/walidacja/certyfikacja, publikujemy podstawową listę rankingową. Podstawowa lista rankingowa 17-21.02.2025 Osoby, które zakwalifikowały się do naboru, mają 7 dni roboczych (licząc od dnia następnego po opublikowaniu listy rankingowej) na dostarczenie dokumentów. Za dzień skutecznego doręczenia dokumentów zgłoszeniowych do operatora uznaje się dzień […]
2025.02.25
Uprzejmie informujemy, że w dniu 25.02.2025 (wtorek), Biuro Obsługi Klienta w Rybniku będzie nieczynne.
2025.02.14
Z przyjemnością informujemy, że 17 lutego 2025 rozpocznie się nabór na usługi rozwojowe typu: szkolenie/walidacja/certyfikacja do projektu „Subregionalne Centrum Kompetencji – kształcenie osób dorosłych (PSF) w subregionie zachodnim”. Fiszka, którą należy uzupełnić elektronicznie, będzie udostępniona na stronie Lidera projektu. Żeby uzupełnić i wysłać fiszkę, kliknij TUTAJ. Regulamin naboru oraz fiszka zgłoszeniowa do wglądu, znajdują się […]
2025.01.15
Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że w związku z zakończeniem naboru na usługi rozwojowe typu studia podyplomowe, publikujemy podstawową listę rankingową. Podstawowa lista rankingowa 06-10.01.2025 Osoby, które zakwalifikowały się do naboru, mają 7 dni roboczych (licząc od dnia następnego po opublikowaniu listy rankingowej) na dostarczenie dokumentów. Za dzień skutecznego doręczenia dokumentów zgłoszeniowych do operatora uznaje się […]
2025.01.07
Z przyjemnością informujemy, że 06 stycznia 2025 rozpoczął się pierwszy nabór na usługi rozwojowe typu: studia podyplomowe do projektu „Subregionalne Centrum Kompetencji – kształcenie osób dorosłych (PSF) w subregionie zachodnim”. Fiszka, którą należy uzupełnić elektronicznie, jest udostępniona na stronie Lidera projektu. Żeby uzupełnić i wysłać fiszkę, kliknij TUTAJ. Regulamin naboru oraz fiszka zgłoszeniowa do wglądu, […]
2024.12.19
Uprzejmie informujemy, że zmianie uległy godziny otwarcia biura w Rybniku. W dniu 20.12.2024 (piątek) biuro będzie otwarte w godzinach 8:00 – 13:00.
2024.12.18
Szanowni Państwo, W związku ze zbliżającymi się świętami, pragniemy poinformować Państwa o zmianach w funkcjonowaniu naszego biura. Mamy nadzieję, że poniższe informacje pozwolą zaplanować wizyty i kontakt z nami w najbliższym czasie. Biuro Obsługi Klienta: 27.12.2024 – 03.01.2025 – Biuro będzie nieczynne. 24 grudnia (Wigilia) – Biuro będzie czynne do godziny 12:00. 25 i 26 […]
2024.12.12
Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że w związku z zakończeniem naboru na usługi rozwojowe typu szkolenie/walidacja/certyfikacja, publikujemy podstawową listę rankingową. Podstawowa lista rankingowa 02-06.12.2024 Osoby, które zakwalifikowały się do naboru, mają 7 dni roboczych (licząc od dnia następnego po opublikowaniu listy rankingowej) na dostarczenie dokumentów. Za dzień skutecznego doręczenia dokumentów zgłoszeniowych do operatora uznaje się dzień […]