Biuro Obsługi Klienta – 18.04.2025 (piątek)
2025.04.14
Uprzejmie informujemy, że w dniu 18.04.2025 (piątek), Biuro Obsługi Klienta w Rybniku będzie nieczynne. Zapraszamy do Mobilnego Biura Obsługi Klienta w Świerklanach.
tel. 516 488 998
2025.04.14
Uprzejmie informujemy, że w dniu 18.04.2025 (piątek), Biuro Obsługi Klienta w Rybniku będzie nieczynne. Zapraszamy do Mobilnego Biura Obsługi Klienta w Świerklanach.
2025.04.03
Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że w związku z zakończeniem naboru na usługi rozwojowe typu szkolenia/walidacja/certyfikacja, publikujemy podstawową listę rankingową. Podstawowa lista rankingowa 24-28.03.2025 Osoby, które zakwalifikowały się do naboru, mają 7 dni roboczych (licząc od dnia następnego po opublikowaniu listy rankingowej) na dostarczenie dokumentów. Za dzień skutecznego doręczenia dokumentów zgłoszeniowych do operatora uznaje się dzień […]
2025.03.24
Z przyjemnością informujemy, że 24 marca 2025 rozpoczął się nabór na usługi rozwojowe typu: szkolenie/walidacja/certyfikacja do projektu „Subregionalne Centrum Kompetencji – kształcenie osób dorosłych (PSF) w subregionie zachodnim”. Fiszka, którą należy uzupełnić elektronicznie, jest udostępniona na stronie Lidera projektu. Żeby uzupełnić i wysłać fiszkę, kliknij TUTAJ. Regulamin naboru oraz fiszka zgłoszeniowa do wglądu, znajdują się […]
2025.02.26
Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że w związku z zakończeniem naboru na usługi rozwojowe typu szkolenia/walidacja/certyfikacja, publikujemy podstawową listę rankingową. Podstawowa lista rankingowa 17-21.02.2025 Osoby, które zakwalifikowały się do naboru, mają 7 dni roboczych (licząc od dnia następnego po opublikowaniu listy rankingowej) na dostarczenie dokumentów. Za dzień skutecznego doręczenia dokumentów zgłoszeniowych do operatora uznaje się dzień […]
2025.02.25
Uprzejmie informujemy, że w dniu 25.02.2025 (wtorek), Biuro Obsługi Klienta w Rybniku będzie nieczynne.
2025.02.14
Z przyjemnością informujemy, że 17 lutego 2025 rozpocznie się nabór na usługi rozwojowe typu: szkolenie/walidacja/certyfikacja do projektu „Subregionalne Centrum Kompetencji – kształcenie osób dorosłych (PSF) w subregionie zachodnim”. Fiszka, którą należy uzupełnić elektronicznie, będzie udostępniona na stronie Lidera projektu. Żeby uzupełnić i wysłać fiszkę, kliknij TUTAJ. Regulamin naboru oraz fiszka zgłoszeniowa do wglądu, znajdują się […]
2025.01.15
Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że w związku z zakończeniem naboru na usługi rozwojowe typu studia podyplomowe, publikujemy podstawową listę rankingową. Podstawowa lista rankingowa 06-10.01.2025 Osoby, które zakwalifikowały się do naboru, mają 7 dni roboczych (licząc od dnia następnego po opublikowaniu listy rankingowej) na dostarczenie dokumentów. Za dzień skutecznego doręczenia dokumentów zgłoszeniowych do operatora uznaje się […]
2025.01.07
Z przyjemnością informujemy, że 06 stycznia 2025 rozpoczął się pierwszy nabór na usługi rozwojowe typu: studia podyplomowe do projektu „Subregionalne Centrum Kompetencji – kształcenie osób dorosłych (PSF) w subregionie zachodnim”. Fiszka, którą należy uzupełnić elektronicznie, jest udostępniona na stronie Lidera projektu. Żeby uzupełnić i wysłać fiszkę, kliknij TUTAJ. Regulamin naboru oraz fiszka zgłoszeniowa do wglądu, […]
2024.12.19
Uprzejmie informujemy, że zmianie uległy godziny otwarcia biura w Rybniku. W dniu 20.12.2024 (piątek) biuro będzie otwarte w godzinach 8:00 – 13:00.
2024.12.18
Szanowni Państwo, W związku ze zbliżającymi się świętami, pragniemy poinformować Państwa o zmianach w funkcjonowaniu naszego biura. Mamy nadzieję, że poniższe informacje pozwolą zaplanować wizyty i kontakt z nami w najbliższym czasie. Biuro Obsługi Klienta: 27.12.2024 – 03.01.2025 – Biuro będzie nieczynne. 24 grudnia (Wigilia) – Biuro będzie czynne do godziny 12:00. 25 i 26 […]
2024.12.12
Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że w związku z zakończeniem naboru na usługi rozwojowe typu szkolenie/walidacja/certyfikacja, publikujemy podstawową listę rankingową. Podstawowa lista rankingowa 02-06.12.2024 Osoby, które zakwalifikowały się do naboru, mają 7 dni roboczych (licząc od dnia następnego po opublikowaniu listy rankingowej) na dostarczenie dokumentów. Za dzień skutecznego doręczenia dokumentów zgłoszeniowych do operatora uznaje się dzień […]