fbpx
FE SL kolor poziom br

Przed złożeniem fiszki zgłoszeniowej zapoznaj się z Regulaminem naboru do projektu w zakładce Dokumenty projektowe oraz z instrukcją poniżej.

INSTRUKCJA ZŁOŻENIA FISZKI ZGŁOSZENIOWEJ ONLINE

Krok 1
Wypełnij fiszkę zgłoszeniową w wersji elektronicznej. Link do fiszki pojawi się na stronie w momencie rozpoczęcia naboru.

Krok 2
Wypełnioną fiszkę:
-zapisz w formacie PDF
-podpisz elektronicznie (https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystaj-podpis-zaufany)
-wyślij do nas na adres mailowy: 10.17.zachodni.nabor@wektor.org.pl

UWAGA! Sprawdź, czy prawidłowo uzupełniłeś/aś wszystkie dane. Błędy w fiszce powodują automatyczne odrzucenie zgłoszenia.
Pamiętaj, że fiszkę możesz przesłać tylko w okresie trwania naboru. W przypadku powtórnej wysyłki fiszki do danego operatora w danym naborze przez tę samą osobę, weryfikowana jest tylko fiszka, która jako pierwsza w kolejności wpłynęła na konto e-mailowe operatora. Operator nie weryfikuje pozostałych fiszek.
Na podany w fiszce adres mailowy, otrzymasz od nas wiadomość z indywidualnym numerem identyfikacyjnym. Dzięki temu numerowi, osoba zainteresowana udziałem w projekcie może sprawdzić, czy jej fiszka znalazła się na liście rankingowej i jaki otrzymała status.

KOLEJNE KROKI W PROJEKCIE
dotyczy naborów organizowanych od 28.10.2024

Krok 3
Po zakończeniu naboru, operator publikuje na swojej stronie podstawową listę rankingową.
Jeżeli zakwalifikowałeś/aś się do projektu, Twoim zadaniem jest złożenie dokumentów zgłoszeniowych (za wyjątkiem fiszki zgłoszeniowej, tj. formularz zgłoszeniowy wraz z załącznikami, które Ciebie dotyczą i które zaznaczyłeś/aś w fiszce i formularzu zgłoszeniowym).

Dokumenty należy złożyć w Biurze Obsługi Klienta w formie:
-papierowej (dokumenty opatrzone własnoręcznym i czytelnym podpisem należy dostarczyć osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub podmiotu prowadzącego działalność kurierską)
-elektronicznej (dokumenty opatrzone elektronicznym podpisem należy przesłać na adres: 10.17.zachodni.nabor@wektor.org.pl)
Dokumenty zgłoszeniowe, o których mowa powyżej, muszą zostać złożone do 7 dni roboczych licząc od dnia następnego po dniu opublikowania listy rankingowej.

Lista załączników:

  1. Zaświadczenie potwierdzające stałe zamieszkanie osoby zainteresowanej uczestnictwem w projekcie na obszarze realizacji projektu lub zaświadczenie z zakładu pracy poświadczające, że osoba zainteresowana uczestnictwem w projekcie pracuje na obszarze realizacji projektu
    (W przypadku osoby ubiegającej się o dodatkowe 5 pkt z uwagi na fakt zamieszkiwania na terenie objętym stanem klęski żywiołowej, zaświadczenie potwierdzające stałe zamieszkanie jest obowiązkowe),
  2. Wydruk z ZUS PUE wskazujący czy osoba zainteresowana uczestnictwem w projekcie posiada status płatnika składek (nie dotyczy osoby zainteresowanej uczestnictwem, która podała w formularz zgłoszeniowym NIP),
  3. Zaświadczenie z zakładu pracy poświadczające zatrudnienie w górnictwie lub branży okołogórniczej lub kopia świadectwa pracy potwierdzona za zgodność z oryginałem w przypadku osoby, która opuściła którąś z tych branż nie wcześniej niż 01.01.2021 r. (jeśli dotyczy),
  4. Dokument zaświadczający o przynależności lub uprawdopodobniający przynależność do grupy w niekorzystnej sytuacji tj.:
  • w przypadku osób bezrobotnych niezarejestrowanych w powiatowym urzędzie pracy (PUP) – zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) lub potwierdzenie wygenerowane z Platformy Usług Elektronicznych ZUS, potwierdzające status osoby bezrobotnej w dniu jego wydania (o zaświadczenie z ZUS można ubiegać się składając np. wniosek na druku US-7 lub poprzez Platformę Usług Elektronicznych ZUS) oraz zaświadczenie z PUP o byciu osobą aktywnie poszukującą pracy (jeśli dotyczy).
    W przypadku osób bezrobotnych zarejestrowanych w powiatowym urzędzie pracy (PUP) – zaświadczenie z PUP o posiadaniu statusu osoby bezrobotnej w dniu jego wydania (jeśli dotyczy);
  • kopia orzeczenia o niepełnosprawności potwierdzona za zgodność z oryginałem (jeśli dotyczy);
  • zaświadczenie z Ośrodka Pomocy Społecznej (OPS) potwierdzające status osoby bezdomnej (jeśli dotyczy);
  • kopia dyplomu, certyfikatu lub innego dokumentu określającego najwyższy posiadany poziom wykształcenia za zgodność z oryginałem (w rozumieniu Międzynarodowej standardowej klasyfikacji edukacji) (jeśli dotyczy);
  • oświadczenie o przynależności do mniejszości, w tym społeczności marginalizowanych, takich jak np. Romowie (jeśli dotyczy).

UWAGA – zaświadczenia, o których mowa powyżej, uznaje się ważne przez okres 30 dni od dnia ich wydania. Zaświadczenie musi być ważne na dzień złożenia dokumentów oraz na dzień przystąpienia do projektu tj. podpisania umowy uczestnictwa. Zaświadczenia wydawane przez urzędy, należy złożyć do operatora w oryginale.

W przypadku niezłożenia dokumentów zgłoszeniowych lub złożenia ich po terminie, osoba zainteresowana uczestnictwem w projekcie traci możliwość dalszego udziału w procesie rekrutacji w danym naborze.
Operator powiadamia osoby zainteresowane uczestnictwem w projekcie o wyniku weryfikacji dokumentów za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Wypełnienie oraz złożenie dokumentów zgłoszeniowych nie jest równoznaczne z zakwalifikowaniem do uczestnictwa w projekcie.

Krok 4
W przypadku pozytywnej weryfikacji dokumentów zgłoszeniowych, osoba zainteresowana udziałem w projekcie zostanie zaproszona do podpisania umowy uczestnictwa.

Krok 5
Kolejnym krokiem jest skorzystanie z doradztwa zawodowego (opcjonalnie) i złożenie do operatora deklaracji wyboru usługi oraz kart usług z Bazy Usług Rozwojowych.

Krok 6
Jeżeli złożone przez Ciebie dokumenty są poprawne, operator zaprosi Cię do podpisania umowy wsparcia.

Krok 7
Realizacja usługi rozwojowej typu szkolenie/walidacja/certyfikacja lub studia podyplomowe.

Krok 8
Rozliczenie usługi typu szkolenie/walidacja/certyfikacja lub studia podyplomowe.

Skip to content